Morrn' morrn

Vaknade nyss av att några glada barn sprang omkring utanför mitt fönster och busade för fulla muggar. Det kanske låter mysigt, men när det hänt för den 50nde gången i år, är det inte lika charmigt längre. Jag förstår inte varför de ska leka precis utanför mitt rum, när de har en underbar lekplats på sin skolgård.

Det är i en liten skogsdunge här ovanför som de håller till i. Jag blev så nyfiken på om det fanns något speciellt där uppe, så jag var bara tvungen att kolla för några dagar sen. Nej, det finns ingenting. En dunge, that's it. Det känns rätt fantasilöst av fröknarna tycker jag. De är här flera gånger i veckan, så det tar nog inga tider innan ungarna också kommer på att "här finns det ju för fasen inget att göra!" Nä, jag vet att ungar har hur mycket fantasi som helst, så det är nog inget problem egentligen... förutom att jag blir väckt.. :)

Fint väder är det ute idag iaf! Solen lyser! Inga 25C som det stod på termomtern innan jag gick ut och morgonrökte, men det duger ju bra ändå. Har alltid varit en sucker för hösten. Den är så mysig med alla fina kläder man har och alla färger som blir. :)

Nae, frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0