Stress, kooompiiiis och stress.

Jahopp då var man där igen då. Stressad som få över precis allting. Jag blev lite mörkrädd när jag satt i bilen förut och skrek åt folk som körde i 85km/h när det är 90. Ganska så onödig energi.

Det är rätt sjukt vad känslig man blir när man är stressad. Jag blir som ett bortskämt barn och är arg på allt och alla när det gått för långt. Ibland känns det som om att jag bara vill gråta och lägga mig i ett hörn och krama om mig själv. Givetvis så funkar det inte, men det känns så iaf.
Och när man väl är inne i det så går det av bara farten. Man hinner liksom inte stressa ner för att huvudet är på så högt varv. Skulle ju vara superbra om man kunde se till att gå ut och gå en gång i veckan. Det skulle göra under t.o.m! Men det "hinner" jag inte. Varför? Jo, jag måste stressa.
Sova går ju inte heller. Det kryper i varenda mm av kroppen. Och arg är jag. Arg för att jag stressar och inte känner att jag har tid för att stressa ner. Ska blir skönt när alt det här är över.

Jag har förresten blivit erbjuden en lägenhet nu! Hyrs för tillfället av någon som jag inte kan uttala namnet på utan att det låter som att jag nyser. Det mobilnummer man kan kontakta honom på för att ta sig en titt innan man tackar ja (det kan ju vara bra) går till en kompis. Ungefär såhär står det i mailet:
"076- ******* (kompis)"

Jag blir så chockad att jag tänker att han kanske har Comviq Kompis? Eller att han missbrukar ordet "kooompiiiis"? Nae, det är nog en kompis till honom man får ringa. Det pallar inte jag för att jag är en bäbis just nu, så min far fick ringa. :P Inget svar dock, så vi får se om han svarar någon annan dag eller om man måste ringa hnab för att tvinga sig dit.

Hur som haver, om jag får den så är nästa fest hos mig. I jul. Så det kanske inte blir nästa. Men ni förstår tanken.

Tro't eller ej, men nu tänkte jag stressa vidare till absolut ingenting. Tjing Pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0