Fyferkeri - hurra!

Såhär efteråt för står jag itne alls vad det var jag tvekade på under veckan. Gårdagen har helt klart värd!

Började dagen med att jobba. Stressade runt som en tok av någon anledning. Åkte hem och försökte lugna ner mig, när jag får se klockan. Kört. Bara att ösa på med smink och fixa hår och iväg.
Landar hos Raggarn efter ett besök hos Systemet. Det var riktigt kul att få träffa Raggarn och Hallman och bara sitta och prata gamla minnen en hel kväll. Hallman fick även den briljanta idén att dricka Doolis som laktosintolerant. Mammig som jag är så försökte jag prata honom ur det. Dum som han är så trodde han inte att det skulle vara något problem.

Gick vidare till Molle och förfesten. (ja, vi förfestade innan förfesten) Johan gick in på toa. Och stannade där nästan hela kvällen. Partypooper. ;)
Stämningen var helt ok tills "Jag är så häftig och hård, alla är rädda för mig. Unik är jag också" kom dit med sin kompis. Då gick vi. Eller nä, jag och Hallman kastade oss ut ur lägenheten. Raggarn valde istället att längre ner kasta sin handlöst ner för trappan. Svullet huvud och ajaj arm stoppade honom inte som tur var. Men när han föll såg jag oss sitta och vänta på ambulans och missa Dlk igen. Icke det.

Väl på Hugos var det riktigt bra faktiskt. DLK var sjukt bra. Mycket bättre än vad jag förväntat mig, och jag förväntade mig riktigt mycket. Stor allsång - och mycket tryck. Någon fick en snilleblixt och tyckte att vi skulle stå längst fram, vilket vi gjorde. Molle - som är ungefär en halvmeter längre än mig - fick trycka sig ut från kravallen med mig framför för att jag skulle överhuvudtaget överleva. Och det gjorde jag ju, typ. Vi gav upp efter någon halvtimma när alla "front-road"-bitches trängde sig. Men det var riktigt häftigt att få se Mart. Vilken härlig människa! Blir alldeles glad när jag tänker på honom!
Dlk's medlemmar kommer och går - men Mart består!

Lite olycka blev det dock och vi kände väl att det var dags att dra då. Det tror jag Hallman uppskattade. Om inte annars hans stjärt.
Mycket bilder blev det, dock inga på bandet. Det var lite för mycket tryck för det..

Summa summarum - det är så värt att vara bakis och ha ont överallt idag! Tack killar för en riktigt rolig kväll!


   
  
   

(Ni finner med all säkerhet fler bilder här senare.

Kommentarer
Postat av: Raggarn

När fan hade jag konen på huvudet o johan kommer ej ihåg bandet han har runt sig heller hehehe det måste varit en rejäl smäll man fick när jag lekte supermanen nerför 7 trappsteg o halvägs ner till källaren

2008-09-22 @ 18:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0