Granmördaren

Det har hänt något fruktansvärt hemskt i Göteborgs skogar. "Granmördaren" är lös i skogen och springer omkring och dödar granar. Han är nu uppe i ca. 2300 granar.
Är inte det här helt underbart roligt? Jag tror jag höll på att dö när jag läste det på jobbet idag. Det var mycket svårt att hålla minen i samtalen när huvudet gick på högvarv men frågor och tankar. Varför? Vem är det? Förstå hur länge han måste hållt på för att döda 2300 granar. Det är sjukt mycket granar.
Men jag tror inte jag skrattade så mycket som jag gjorde när jag läste kommentarerna som läsarna skrivit in om artikeln;

"Mental störning av gran-diosa mått, helt klart. Själv skulle jag inte göra en kotte förnär."

" 'Det är bara granar som har angripits'. Det lär med andra ord inte vara frågan om någon lönnmördare..."

"I stället för "män som hatar kvinnor" har nu Göteborg 'begåvats' med den egna dokusåpan "mannen som hatar granar"..."

"Kommer inte hända i vår skog. Vi har gransamverkan. "

"Så går det när folk spelar för mycket våldsamma datorspel, de blir påverkade. Den här liraren har helt klart spelat på tok för mycket Gran Theft Auto IV."

Jag... dör...!

Kommentarer
Postat av: Dante

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-02-19 @ 17:22:24
Postat av: Benjamin

HAHAHAHA, älskade granmördaren, haha!

2009-02-25 @ 17:27:08
URL: http://pierrebenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0