Iiiih!

Jag beställde hem lite "tillknycklade" muggar från världens bästa sida bluebox.se. Jag och hur nöjd som helst! Kommer nog se till att samla på mig några, iom att alla är unika.




Känner mig lite hängig fram och tillbaka. Kändes som om att jag hade feber igår på jobbet, så jag gick hem. Kände att det nog var lika bra istället för att smitta ner alla andra. Det är lite av en trend att smittas har jag märkt.
Väl hemma tog jag ett bad och kände mig lite piggare. Idag har jag ont i halsen, men inte mycket mer. Får se vad det blir av det. Börjar tvivla på att min feber-känning inte var någon sådan. Svårt att veta när man inte har någon termometer att använda.

Nahe, nu ska jag försöka få Jimmy att laga mat åt mig.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0