Radiotjänst

Ett lustingt nummer hade ringt mig när jag jobbade. Hade ingen möjlighet att svara så jag kollade upp numret nu när ajg kom hem. Det visade sig att det var Radiotjänst som hade ringt. Jag goodlade deras hemsida för att kolla upp hur mycket de jäklarna ska ha för att jag ska få tillgång till tv-kanaler som jag inte ens vill ha, och det är ju ta mig fan svindyrt.

Och deras hemsida är det mest oseriösa jag sett i hela mitt liv. Jag blir ta mig fan förbannad på det här. Vad fan är det som händer där uppe?? Är det folk som jobbar där eller? Ska det vara något skojigt och hippt sätt att förmedla hemsidan på? Nae, jag uppfattar det mest som sjukt oseriöst.
Är det en bloggrund de har som hemsida..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0