Fredag

Ja, idag är det fredag. Men det känns inte alls. Jag har blivit påmind flera gånger om att det är fredag, men det är inget som sätter sig. Känslan som den här dagen ger finns inte. Det är lite trist tycker jag. Även om jag ska jobba från imorn tills på fredag så tycker jag att jag förtjänar lite fredagskänsla.
Istället har jag bara suttit ner på min rumpa hela dagen. Kanppt gått utanför dörren. Har dock varit duktig och städat och diskat. Har även fixat till en ny, snygg hög med disk efter maten. Så lite slö borde jag kunna få vara.

Jimmy har varit iväg hela dagen och fixat med mitt bromsok. Förstår ni eller? Hela dagen har gått åt till det för honom. Det känns som om att han gör så mycket för mig så att jag inte hinner ge något tillbaka. Ska binda fast honom så att jag har honom på plats, icke bortskämmande. : )

Ser inte alls fram emot att jag ska jobba till 22:15 i sju dagar. Fördelen är väl att man kan sova rätt länge. Men det känns som om att hela dagen går åt till att förbereda sig inför jobbet.
Hittade ett jobb i Gusum (!!??) som jag hade tänkt att söka. Ska även heja till på ett ställe här i Åby. Känns som om att det inte riktigt blir lika långt att åka då. Men vi får se vad det ger.

Nu ska jag väl återgå till att sakna min Jimmy.. och hoppas på att han kommer snart. Jättesnart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0