Jag vill inte, vill inte, vill inte

Nä. Just det. Jag vill inte. Jag vill bara vara hemma och vara med min Jimmy. Men jag ska jobba... i sju dagar. Jag måste hitta något nytt. Det här går inte länge till känner jag. Trots att jag jobbar 75% så jobbar jag verkligen hela tiden, iom att jag har så konstiga tider. Idag jobbar jag förvisso bara 5 h. Så det kommer nog gå undan tror jag. Se till att ringa och boka lite hotellrum, hörrni! 

Nä, jag ska sluta vara så sjukt negativ. Jag har faktiskt ett jobb. Att vara arbetslös just nu kan fan inte vara det lättaste. En vän till mig blev tydligen erbjuden ett jobb som pankakasutdelare i Sälen eller något liknanade. Är det ens ett jobb? Iofs är det ju bra att arbetsförmedligen äntligen börjat förmedla arbeten. De har också börjat jobbat! Se där!!

Jag saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0