Senaste nytt

Här var det längesen jag skrev, så nu hade jag tänkt att uppdatera er lite på vad som hänt.. vilket kanske inte är så mycket när jag tänker efter..

Har äntligen flyttat nu och har bott där i ungefär en vecka. Än så länge har jag inte sovit själv, men det kommer nog det med. Min bil är inte i körbart bruk för tillfället, så Jimmy ställer upp och skjutsar mig till jobbet. Och så ställer jag upp med sovplats.

Riktigt klar är inte lägenheten än. Det är lite skåpsluckor kvar att rolla och lite småfix på en del hörn och skarvar. Men det går helt klart att bo där. Golvet i köket ser förjävligt ut efter att jag målat och skacklat där, så det måste nog tas tag i någon dag (läs gång) också. Jag har för tillfället ingen ork att lägga ner ett hundjobb på att städa. Det räcker just nu med att greja vardagen.

Nytt år blev det i år igen. Sedär. Ett konsigt tolv-slag. Kändes inte nyårigt alls tyckte jag. Kanske beror på att jag spenderade nyåret på en Konsum-parkering i Åby..? Men annars blev det väldigt bra tycker jag. Och nu är lägenheten fest-invigd också.

Jag har verkligen inte alls mycket att berätta. Återkommer med lite bilder längre fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0