Tvätt, köksbord och tråk

Är just nu hemma hos min mor och far. Har inga nycklar till min "plupp" man sätter upp tid med i tvättstugan. Så jag får vackert tvätta här.

Har inte skaffat mig något internet än heller. Har helt enkelt inte haft orken, men ska se till att skicka iväg papperna idag hade jag tänkt. Sen får vi ju se hur det blir med den saken.

Har inte köksbord.. måste verkligen ta tag i det med. Jäkla IKEA som inte har grejer hemma.  Hade tänkt att åka till Jönköping för att köpa bordet där ist, men helt plöstligt har det inte heller det hemma. Så jag får väl helt enkelt beställa hem det. Inte mycket annat att göra. Men jag kan säga att det ser lagom larvigt ut med fyra stolar, men inget bord. Benno är inte asbra att sitta och äta vid heller. Men får liksom sitta och huka sig över hela bordet.

Sitter och kikar lite på att utbilda mig tll manikyrist. Tråkigt bara att det ska vara så mycket pengar i det. Så jag får nog ta och sprara i några år tror jag. Eller helt enkelt bli sjukt bra på det ändå.
Känner ett sånt stort sug efter att utvecklas, eller göra något stort. Typ som att plugga till något eller flytta härifrån. Det har jag tänkt på väldigt länge. Vore rätt skönt att få "börja" om någonstans. Men vi får se vad det blir. Men något måste det bli.. annars blir jag nog tokig snart. Känns som om att jag bara sitter hela dagarna och inte gör någon nytta..

Nehe, ner i tvättstugan igen då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0