Fläkt och bad

Gårkvällen blev lite bättre. Bara på grund av en enkel fläkt.. Och inte var den dyr heller. Var dock inte så nöjd över att hitta alla delar som skulle sättas ihop. Men det löste sig rätt bra. Brukar alltid vara någon del som man hänger upp sig på. Den kanske är över när man är klar, eller så fattar man bara inte hur den ska dit. Ingen som känner igen sig? = )
Men nu står den här så fin och fläktar. Jag har känt mig som Carola hela morgonen.

 

Åkte och badade igår. Tog oss kanske en timma att ta oss till sjön, men det var det värt. Det var jätteskönt i vattnet (ja, jag badade!!) och vi var helt ensamma. Dock tog det ett tag att hitta dit. Och så mycket flygfän som det var igår har jag nog aldrig varit med om tidigare. Det var ett stort stim kring Jimmy (hmmmm) när vi gick tillbaka till bilen. I vilket fall som helst åker vi nog dit igen tror jag. Bada själv är alltid bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0