Helt förstörd

Jag har nog varit med om den värsta natten någonsin. Jimmy skulle åka vid tre imorse, så han ville sova tidigt. Iom att jag har haft semester och sovit som jag gjort tänkte jag att det var lika bra. Och där låg jag. Sömnlös. Tittade på klockan ungefär varje halvtimma. Till klockan fyra imorse. Då la jag ner. Det är ingen idé att försöka sova innan jobbet. Ingen idé att jobba heller.

Jag blir helt förstörd när jag inte får sova någonting alls. Andra brukar kunna klara sig rätt bra utan sömn, men jag blir kras. Mår illa, kräks och orkar i princip ingenting.
Har iaf lyckats sova några timmar nu. Vill inte ligga och sova på dagen, för då kan jag säkert inte sova inatt. Det vore ju awsome. Bra början efter semestern.

Har tänkt lite på varför jag inte somnade inatt. Tyckte inte att jag låg och tänkte sådär onödigt mycket på något. Var bara att man liksom vaknade till varje gång jag höll på att somna. Mot mitten av natten fick jag ett hugg i magen varje gång jag var nära på att få sömn. Ni vet - som det hugger till i magen när man blir riktigt rädd. Riktigt konstigt.

Nä, jag ska inte tänka mer på det nu tror jag. Annars kommer jag inte somna inatt heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0