Igår...

Gårdagen blev väl helt okey. Jag döck upp efter att alla ätit och vi tog en öl allihopa och pratade lite. Blev mest jobb tyvärr. : ) När vi beslutat oss för att gå vidare var vi bara tre kvar tillslut. Jag vet inte riktigt vad som hände där emellan, Jag, Tezz och Nonis ick vidare till Trädgårn. Alltid lika mysigt där. Och dyrt. Trots det var det trevligt.

Kände mig faktiskt obefogat påverkad efter tre öl. Då var det dags att åka hem. Har ju inte sovit som jag ska på länge, så det var nog det som gjorde sitt till. Sov som skit i natt med. Så den här dagen går nog ut på att sova när jag känner mig seg. Måste ta igen mig innan jag börjar jobba igen.

Varmt är det också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0