Värme, fläkt och jobb

Som ni redan vet så är det sjukt varmt. Riktigt jäkla asvarmt. Sover som skit på sommaren. Men jag vet att det ska bli regn hela helgen och det är inte mig emot. Det kom ett jäkla oväder på himlen igår, men det skvätte mest. Otroligt besviken.
Så nu sitter jag hos mina föräldrar. Det går inte att vara hemma nu. Det blir så sjukt varmt när solen ligger på fönsterna på morgonen. Här finns det fläkt iaf. Alltid något. Har bett Jimmy köpa med sig en fläkt hem. Får hoppas han hittar något bra och att jag kan sova bättre inatt.

Det verkar inte ske så mycket den här veckan. Ska på fest hos Antii på lördag. Men mer än så blire nog inte. Funderar på att åka iväg till någon ensam sjö och bada lite med Jimmy. Om orken finns kvar när han kommer hem. Jag kanske har smält bort vid det laget. : )

Känner att jag vill börja jobba nu. Hela den här veckan har bara varit en väntan på det. Vill dit och tjäna massa pengar nu när vi har fått provision. OCH löneförhöjning. Jag kanske ska ha semester oftare, blir ju massor med pengar då ju.

Nahe, jag ska nog fortsätta pilla lite med bloggen.. så den blir klar någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0