Borde diska som sagt.

MMS

Borde diska som sagt. Du får 20 spänn om du gört!


Kommentarer
Postat av: josef

nej, har inte riktigt haft tid.. men jag vet inte om jag ska sätta datum och på den kvällen läsa de sista eller om jag ska läsa klart allt och sen fortsätta tills dess. Men du börjar på måndag va ?



"Typ som att äta bajs och tycka det är skitäckligt, men ändå tar man en tugga till. " är min tolkning. ;)



Den med för små skor är bra också, för att man ska känna hur skönt det är att ta av sig dem . :)

2009-06-04 @ 16:12:18
Postat av: josef

ööh, du förresten. Det ser ut som att du har varit på McDonalds och köpt plusmeny...? ;)

2009-06-04 @ 19:24:13
Postat av: maria

¨åhh jobbigt.. :/

2009-06-04 @ 22:27:08
URL: http://mariiak.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tror det skulle gå snabbare att diska det där än att ta foto, lägga upp i bloggen, sucka & skriva en kommentar. Hehe! Stämmer?

2009-06-04 @ 23:34:47
URL: http://sandracrx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0