Bosses glas

Var och bytta ruta på bilen idag. Jimmy sa att det skulle ta ungefär en halvtimma. Det tog max 10 min. Det gick asfort. Såhär efteråt kunde jag gjorde det själv när jag vet hur man gör. Läjligt enkelt. 500:- känns lite väl för ett så enkelt och smidigt jobb. Det hade jag grejat själv galant.

Beställde lite kläder från Ellos som jag fick idag. Kunde inte ha det plagget jag var mest kär i och det suger ju lite.. Skiter i att skicka tillbaka det, utan säljer det på Tradera ist. Har massor med kläder som jag hade tänkt att lägga upp där nästa vecka när jag har tiden till det. Får hoppas att det blir lite extra klirr i kassan. Tänkte sälja lite skor som är för stora för mig också. Behöver verkligen bli av med så mycket kläder som bara ligger. Och som man sällan eller aldrig använder.

Jag borde diska.. men det är inte kul själv. Men jag borde diska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0