Halv-dag

Jag har just "typ" städat. Har plockat bort det berg av kläder som låg lite överallt i vardagsrummet. Hade tänkt att se till att tvätta någon dag snart. Borde dammsuga också, men orken fattas mig helt. Jag har varken lust eller kraft att göra någonting just nu känns det som. Varje morgon jag vaknar känns tänker jag alltid att det ska bli skönt att få komma hem och sova. Inte det peppigaste man kan tänka på mornarna... i en månad.

Jag förstod på riktigt förut att jag har semester i en månad om fyra dagar. Det gick ett riktigt lyckorus genom mig när jag insåg det. En hel månad att bara vara. Jag kommer sannerligen bli sjukt uttråkad efter typ 2 dagar, men det ska ändå bli skönt. Får hoppas att jag blir pigg då också. Känner mig helt förstörd mest hela tiden.

Vi har haft en tävling på jobbet den senaste månaden (?) och Nora var en av dem som vann den. Vinsten var bl.a. middag med någon från kedjan vi jobbar åt  och att gå och titta på fotbollen här ikväll. Av någon anledning så kunde inte Nora idag, så hon tänkte ge den vinsten till mig. "Men oj - vad oförtjänt" tänkte jag. Jag som inte brytt mig alls om den där tävlingen. Men jag blev väldigt glad att hon valde just mig. : )
Nu ska jag ju förvisso inte gå på middagen. Så vi får hoppas att hon hittade någon annan som kunde ta den. Iom mina allergier är det ingen idé för mig att ens titta på en restaurang. Känns lite otacksamt att sitta och ta en öl kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0