Hej då-kväll


Var upp på jobbet en stund för att läsa mailen som jag fått under semestern. Hade egentligen tänkt att göra det när jag började jobba igen på måndag, men se det gick inte för sig. Så jag åkte helt enkelt upp på min semester och gjorde det. Skönt att träffa "alla" igen. Det är ju tyvärr inte så många längre. Det är flera som har slutat nu, så ikväll ska vi ses och hej dåa alla. Ska bli skoj att träffa dem igen, men det känns riktigt bittert.

Hoppas på att jag kan slappna av de här sista dagarna jag har kvar av semestern nu. Har inte kunna släppa jobbet iom att jag vetat om att det händer mycket, men inte vad. Nu har jag lite mer koll. Finns en chans att jag kanske får ytterligare en arbetsuppgift. Vilket inte skulle sitta fel.

Nähä, äta och sätta lite fart då kanske.. vad fasen ska jag ha på mig..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0