Min fina pappa

Jag och mamma var på aktuten med pappa i natt i några timmar. Han fick stanna kvar med dropp över natten (mindre populärt), men kom hem idag. Allt är okej nu iaf.
Jag känner att chocken har kommit nu för mig. Var relativ lugn igår, mycket för mammas skull. Men nu känner jag att jag bara tänker tillbaka hela tiden. Är ständigt orolig för att något ska hända igen.
Han skulle få en remiss till sig läkare, inom 2- 3 veckor. Skojigt. Inget förstörd jag kommer vara om jag fortsätter noja såhär.

Behöver verkligen en Jimmy just nu. Det ska bli skönt när han kommer hem imorn så jag bara för gömma mig i hans famn ett tag. Sov nästan ingenting i natt. Kunde bara tänka på hur pappa såg ut som en ensam lite femåring när vi åkte. Det skar verkligen i hjärtat att lämna honom där, sjukhusrädd och allt. Min fina lilla pappa.
Vi får hoppas att det inte tar så lång tid tills han får träffa sin läkare. Vad är det som skulle ta sån tid..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0