Semester start

Nej, jag har fortfarande inte diskat. Tänkte att jag skulle dra på lite bra musik och göra det. Lär säkert ta en timma eller så. Vad dum jag är.
Jag bara vet att jag kommer gå in i köket med pepp och sen få ont i magen av olust när jag ser skiten.

Vi sökte en ny lägenhet här i Åby igår. Det är en tvåa som är större än den här, men kostar bara en hundring mer än vad vi betalar idag, bortsäknat är då tv. Men kände att det inte var allför dyrt, men tanke på vad en tvåa kostar i det här området. Så nu är det bara att hålla tummarna!

Semester då. Bitter sweet kan man väl säga. Några ska sluta under den tiden som jag är borta, så det kommer kännas konstigt att de inte är kvar när jag kommer tillbaka. Och dåligt väder är det. Och tidigt. Lika bra att gnälla så jävla mycket jag bara kan nu när jag har semester. För sånt får man göra då... eller?

Ikväll är det fokus på öl. Men vem som helst, hos vem som helst. Vill bara umgås och njuta av att inte jobba på ett tag känner jag. Vill göra något riktigt skoj. Har hört av mig till Raggarn, men inte fått något svar. Tror att han jobbade kväll igår, så han sover nog fortfarande.
Annars?? Vad händer? Hör av sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0