Skitsemster - so far

Ytterligare en dag utan sol. På semester. Om inte nästa vecka blir finare än såhär, vet jag inte vad jag tar mig till. Det är den enda veckan Jimmy får semester på och det skulle ju vara trevligt att kunna göra någonting med fint väder som sällskap.

Det blir ingen Sälen, tyvärr. Men istället har vi funderat på att hyra en stuga över en natt alldeles i närheten. Bara för att komma bort lite och mysa. Hoppas på att det inte är smockat med folk där vi tänkte vara bara. Lite av poängen är ju att vi vill vara ifred. Tror ni att jag lyckas få Jimmy att stänga av mobilen då kanske..? : )

Midsommar snart. Ser väldigt mycket fram emot det. Men som sagt, väder måste det bli även då. Vi verkar bli ett ganska stort gäng, så det blir nog väldigt roligt tror jag!

Nahe, jag ska väl ta och sätta fart med mig själv och åka till mamma och laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0