Today I'm wearing this

Jag kom på en sak på jobbet idag. Jag har ingen aning om hur jag jobbar efter semestern. Det är ju himla bra. Kanske är något som man ska försöka få svar på innan man går på semster. Slippa åka till jobbet för att få ett schema.

Ska tvätta idag hade jag tänkt. Har ingen lust alls med det. Ska egentligen diska också, men det får vi väl se hur det blir med det. Hoppas på att kanske få en kick av att tvätta. Yeah right.


Jag jobbar 5 timmar per dag den här veckan. Det är nog de längsta 5 timmar jag varit med om. Kommer liksom aldrig hem känns det som. Längtar till semestern så mycket nu att all tid nog bara känns som om att den är i vägen för vilan som stundar. Men nu, nu är det bara två dagar kvar. Usch ale vad skönt!

Sortera tvätt då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0