Trött

Den här veckan har jag inte sovit bra alls. Vaknat astidigt och somnat väldigt sent. Anledningen till det är för att det borras hela jävla tiden i det här huset. Innan var det en gång i veckan ungefär, men nu är det varje dag. De drar fiber till internet.

Jag tror inte det finns mer yta kvar snart att borra på. Eller så försöker de borra in sig hos mig.

Funderar på att åka till pappa och sola lite. Mår inte så bra just nu, så jag behöver vara med någon känner jag. Vet inte riktigt hur det blir med brännbollen imorn. Får inte dagen att gå ihop tyvärr. Plus att jag som sagt inte är så topp just nu. Vi får se vad det blir av det. Vore ju trist att missa det..

Snart är jag inne på min sista semestervecka. Känns trist att det inte blev mer gjort den här sommaren. Det var förra veckan det hände något. Får se om det kanske blir lite mer hålligång nu när det är många av mina vänner som tar semester på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0