Värme, ensam och PS

Vilket väder! Vilken värme! Vaknade vid kvart i tio imorse och vid tio var jag i bilen på gång till mina föräldrar. Lånade deras balkong för att sola lite. Det finns inte så många spots i Åby där man får ligga ostört tyvärr. Så då är en balkong på ungefär 7 kvm helt okey. Och lite färg fick jag. Men betoning på lite. Men fräknar har jag fått till tusen däremot.

Känns lite bittert att inte ha någon att umgås med nu när Jimmy är i väg. Alla andra jobbar ju tyvärr. Den sista veckan jag har semester verkar alla mina vänner gå på. Känns lite bittert. Har lite ångest över att jag fick min så tidigt. Nu är det väl inte så mycket att göra något åt iofs, men hade nog gärna tagit den i mitten av sommaren. Men hey, å andra sidan så återstår väldigt mycket sommar nu. Bara hoppas på att de schemalägger mig som folk också. (Yeah, right)

Måste bara uttrycka mitt hat emot PS emulators också. Skiten funkar inte.. och det är ett jäkla pill. Skitars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0