Ikea och kök

Har varit på IKEA två gånger den här månaden. Tanken var väl att vi skulle köpa en Malm till vardagsrummet från början, men Jimmy insåg att vi kunde köpa en PS till köket också den här månaden. Vi passade också på att köpa en spegel att ha över hyllan i vardagsrummet och lite småplcok när vi ända var igång. PS är nu monternad och står på sin rätta plats i köket. Nu väntar jag på att Jimmy ska komma hem och sätta upp spegel och en tavla i vardagsrummet. Nu börjar jag verkligen känna att det här är ett hem. Jag vågar nog .t.o.m säga att jag trvis riktigt bra..!

 

Tog ledig idag. Schmalagd från mån - lördag. Ledig söndag, jobbar i fem dagar. Jag vet inte riktigt... lyckte inte det var okey. Men jag ska inte gnälla! Jag har ett jobb och det är ju iaf inte ett jobb som innefattar att jag står och skruvar på lyktstolpar i kylan......

Nähä, jag ska väl återgå till mitt väntande. Är så väldigt trött, så det skulle vara skönt att få komma i säng tidigt ikväll. Blir kanske att sätta upp grejerna och sen till sängs. Skulle ju inte göra ont direkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0