Lägenheten

Ja. Jag och Jimmy skulle ju köpa ram var det tänkt.. Så blev det inte alls. Vi köpte allt annat istället. Tänkte bara visa hur det blev tillslut.


Köpte en klocka som Jimmy velat ha länge i vardagsrummet.
Nu funderar vi över om vi ska ha siffror eller inte. Jag funderar på
 att ha dem i olika stolek och typsnitt. Vi får se vad det blir..




Köket. Jag tycker personligen att ramarna gjorde hela köket.
Nu är det bara småplock kvar, sen är köket klart!




Hallen har vi haft problem med. Vi har letat byrå att ha i det
här hörnet, men inte hittat någon som är smal nog. När vi
letade ram (som vi inte ens kom hem med) hittade Jimmy
den här färdigmonterad och allt. Den högg han. =) Nu ska
jag bara luska ut vad som ska stå på hyllorna.


Ram har vi nu. Werner och Sandra var snälla och köpte en med sig när
de var på IKEA. Tack!


Kommentarer
Postat av: Josie

shit vilken kol klocka på första bilden. Vart har ni köpt den? Riktigt retro höhö. : )

2009-04-08 @ 07:49:32
Postat av: Fiia

Hähä.. Sorry.. Kan inte rå för det här med min åldersnoja-- ;-P

2009-04-08 @ 13:35:30
URL: http://feucht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0