Putz igen och eliminerat klädmonster.. for now

Nu är jag hemkommen. När jag satt i bilen för andra gången idag, kom jag på under min färd att jag egentligen skulle åkt en kvart tidigare än vad jag gjorde. Som tur var så hann jag i tid, men jag skrattade lite åt mig själv när jag satt där. Putz, som sagt.

Sen jag kom hem så har jag städat. Nu är det bara att hoppas på att klädmonstret inte kommer tillbaka. Tog en bild imorse som jag tänkte lägga upp här, men jag har nog ångrat mig. Jag skäms för mycket helt enkelt. :)

Snart bär det av mot mor och far. Det är ju trots allt våffeldagen idag och det ska ju givetvis (för första gången i hela mitt liv!!) firas. Känner en hunger som börjar smyga sig på också, så det börjar nog bli dags att röra på sig rätt snart tror jag.

Imorn stundar shopping med Catta. Måste vara jätteskönt för henne att få komma ut och bara ösa en kväll.
Och Jimmy kommer hem också. Nä, usch. Imorn blir det nästan en alldeles för bra dag tror jag!

Har pratat ut lite idag. Kändes mycket bättre efteråt. Jag har verkligen haft helt fel uppfattning om henne tidigare. Återigen bevisning på att man inte ska lyssna till vad andra tycker. Vilket jag brukar vara väldigt noga med annars. Kanske beror på att allt annat är så oroligt som jag trodde på det. Men nu känns det som sagt mycket bättre.

Nej, nu tror jag att jag dör av hunger snart.. In i bilen! ...igen

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Vad sägs om att spara lite våfflor åt mig? Här uppe ska vi fira våran alldeles egna makaroner-och-falukorv-dagen. De funkar lika bra för mig :D Älskar dig hjärtat! Puss!

2009-03-25 @ 19:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0