Rock-jävla-ring

Jo, jag har ju införskaffat en rockring. Har läst någonstans att det är ett bra sätt att forma höfter på. Rockade i sammanlagt två timmar igår lite drygt. Mest för att jag totalt glömt bort hur fan man rockar rockring. Är faktiskt osäker på om jag ens kunde det förr i tia.
Fy - fan vad hon det gör idag! Jag vet inte om det är så att jag kankse ha rockat för långt upp, eller och detta har ådstakommits av att ringen ständigt åkte ner. Men jag är sjukt öm idag - det är jag väldigt säker på. Och inte fan har jag fått en mindre midja heller. Bara massa aj.



Jag och Jimmy har just varit och handlat och skattat oss hyllor och sånt. Återkommer med lite bilder när jag fått upp dem senare ikväll tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0