Tråket

Lovar du att vara ärlig? Ja


Du heter: Lindha

Smeknamn:  Lilla Huvet, Porky

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Hurt - Johnny Cash

Beroende av:  Cigg, Jimmy

Vad tror folk om dig?: Jag är lite galen men har huvudet på skaft.. hoppas jag

Stämmer det?: Haha, ja det gör det. Oja!

Vad får du oftast komplimanger för?:  Min häck och min humor
ad säger du för att imponera på någon?:  "Min pappa är polis". Nae, inte vet jag..
Hur imponerar man på dig?:  Genom att stå för vad man tycker, även om man gör det ensam

Brukar du skratta för dig själv?: Ofta

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "=)"

 Var bor du?: Hemma

Trivs du där?: Ja

Äger du några converse: Nej

Sprit, cider, vin eller öl:  Öle

Brukar du bli för full: Nej

Vad har du för mobil operatör: 3

Har du haft sex idag: Nej
Vem ringde du senast?:  Jimmy

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vad han skulle handla
Antal timmar sömn inatt: Ungefär 9

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Noga med det

När mår du bra: Just nu

När blev du fotad senast: Igår

Hur känner du dig nu: Trött och hungrig

Vanligaste färg på dina kläder:  Grått och svar. Någon sa till mig att jag var den första han träffat som passat i grått
Vad tycker du om fötter:  Jaa.. så länge jag inte har dem i munnen går det väl an

Vad saknar du: Ingen, nu

Hade du en bra kväll igår: Mjae

Favorit dryck på morgonen: Vatten

Rakar du benen: Det händer

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 22
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex.. med mig själv.

Är du nöjd med ditt liv: Just nu ja

Är du bortskämd: Ja, men jag är medveten om det. Och väldigt tacksam.

Vad gör du i morgon: Jobbar

Vad är det värsta du vet?: När folk pillar mellan tårna

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Oj.. väldigt olika

Vad längtar du till?: Ledighet

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jo

Vad använder du för shampoo?: Jag vet inte vad det är.
Vad är det finaste du fått?: Livet. Sliskigt, jag vet

En speciell dag du minns:  När jag träffade Jimmy igen. Sliskigt igen

Hur gammal är du: För gammal

Tycker du om någon just nu: Jaa
Du samlar på: Myskläder, tydligen

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, Catta eller Lisa

Vilken tid gick du upp idag: Minns inte
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Typ

Är det okej att gråta: Ja, för andra. Jag gör det inte

När grät du senast: Jag vet inte. Ett år sen?

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Inte vet riktigt vad jag ska med det till

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Runt 10 oftast
Har du piercing: Inte längre
Vill du gifta dig: Ja

Vill du ha barn: Jag vet inte..

Solar du ofta: Nej nej
Är du bra på att laga mat: Jag tycker det ;)
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Jag äter faktiskt inte glass
Tror du på ett liv efter döden: Nej

Tycker du om sushi: Jag har aldrig ätit det

Vad äter du helst när du ser på film: Ingenting
Bor dina föräldrar tillsammans: Jo
Har du tandläkarskräck: Lite grann, ja (kan man ha lite skräck?)

Är du morgon- eller kvällsmänniska: MIddag. Faktiskt.

Vilken ögonfärg har du: Gråblå

Biter du på naglarna: Om jag tänker väldigt hårt

Röker du: Jo

Hur ofta tränar/motionerar du: Hoppar rep, går. Nu har jag köpt en rockring också.

Senaste låt du hörde: Fashion. På Gina Tricot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0