Bild i timman

Okej okej. Iom att jag är så sjukt uttråkad och även ledig på det så tänker jag idag ta en bild i timman och lägga upp här.


Timma ett:

Här syns det verkligen hur uttråkad jag är..


Timma två:

Dags att frosta av frysen då. Ska inte bli
skoj att ge sig in i det där snusket


Timma tre:

..som den slav jag är.. läser någon texten på
paketet?


Timma fyra:

Funderade på om någon någonsin använder
ryggstödet på toaletten..?


Timma fem:

Har så satans ont i huvet.. igen. Snart kommer
pappa med pizza till mig iaf. Kanske mår
bättre sen.


Timma sex:

Nae, pizza hjälpte inte. Det här var allt jag åt.
Pizza är nog rätt överskattat ändå..


Timma sju:

Om det är något jag ärvt av min mor så är det att diskbänken ska vara fin
och ren. Inga fläckar alls. Nu är det så att jag bor ihop med Jimmy som
ni vet. Och Jimmy äääälskar att inte diska. Därför står en del grejer någon
dag, blött och dant. Och så blir det fläckar. Nu har jag testat allt som alla
gamla tanter med förkläde tipsat om. INGET hjälper. Jag får ge upp helt enkelt.


Timma åtta:

Ooops. Jag frostade ju av frysen för en stund
sedan som ni vet. Jag glömde sätta igång
den igen. Aj aj aj, Lindha. Förövrigt syns det
verkligen att jag har en sned näsa på den här bilden.


Timma nio:

Fixade naglarna lite. Dålig bild dock.


Det här är den sista bilden för idag. Nu återstår bara att prata lite med Jimmy och sen sova. Ska jag faktiskt jobba imorn. Plus att Jimmy kommer hem också! : )
Just det... lunch ja. Panpizza imorn Josie?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0