Brännboll

Jag fick ledigt söndag. Så jag åkte ut till Skriket igår. Tanken från början var att vi inte skulle vara med på brännboll och bara komma ut och grilla, men jag lyckades efter mycket om och men att kompa. Hem och stressa och sen iväg. Som tur var segade folket något sjukt, så jag fick sitta ner i någon timma och bara ta det lugnt. Blev lite väl stressigt ett tag.
Har väldigt ont i benen idag. Men det var faktiskt skönt att röra på sig lite..! Vann gjorde vi också!

Idag är det Mors Dag. Ska hem till föräldrarna och grilla lite tänkte jag. Vad jag vet nu som åker Jimmy ikväll, så resten av dagen brukar ju tyvärr gå ut på att vänta. VI får se vad ska hittas på. Har inte en aning om hur jag jobba den här veckan.. har för mig att jag bara jobbar 5 h i princip varje dag. Kan vara skönt..
Har fortfarande inte fått veta om jag har semester från den 8 juni eller den 15e. Får väl hoppas att jag får veta det imorn då.. Kom igen Borås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0