Det är den senaste

Nä, nu är det skärpning i stugan. Det bloggas på tok för dåligt, tycker jag. Det får det bli ändring på.

Är hemma idag. Har haft huvudvärk i tre dagar snart som vägrar ge sig. Hade tänkt att komma iväg till min kiropraktor, men se det gick inte för sig. Så vi får väl se när det blir av. Jobbar konstigt den här veckan också, men tänkt väl klämma in det någon gång under veckan. Tills dess får jag väl försöka med mina huskurer.
Så - idag hade jag tänkt att tokstäda. Eller ja, så mycket tok som jag pallar iaf. Tänkte försöka mig på en såndär vårstädning som alla talar om. Och det innefattar att göra fint i skåp och lådor. Nu ska det bli ordning någon gång på allting, så man slipper köra med någon sorts "jag ser inte skiten"-skanner hela tiden.

Skulle vilja köpa lite småsaker till lägenheten, sånt som bara fyller ut. Men det blir nog inte än på ett tag. Nästa månad hade jag egentligen tänkt att köpa min en motionscykel, men det blir inget av nu när min framruta på bilen har spruckit. Bra där... Vi polerade nämligen bilen här om dagen. Ska väl inte nämna några namn, men någon hade sönder runtan när backspegeln skulle klämmas tillbaka. Men bilen ser ju bra ut iaf..  : ) Det är grym skillnad!


Nahe, det är väl lika bra att sätta igång antar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0