..

Nae, jag vill inte gå på toa igen. Det här fungerar ju inte längre. Vad är det för fel på min stackars mage?

Nu ligger jag här i sängen och väntar på att Jimmy ska komma hem. Han ska jobba hemma i stan den här veckan med! fänns jättemysigt. Funderar på att kanske fixa någon film vi kan mysa till ikväll och gå och lägga oss onödigt tidigt. Så bara försöka få honom att köpa med sig något gott hem också.

Jag har tänkt på en sak.. På söndagar är det alltid filmer som får mitt på dagen. Varför är de alltid så deppiga? Vem vill halvbakis en söndag titta på missär? Total missär, even. Just nu går det någon film om fyra tjejer som delar samma par jeans. Värdelöst.

Kanske är bättre att sätta sig på toa och läsa Jimmys biltidningar ändå..


(Fan ta dig Sandra om du mobbar mig för det här igen! : ) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0