Home

Är hemma idag. Fick jätteont i magen i gårkväll. Smög hela dagen och på kvällen smäll det bara till. Idag har jag spenderat den mesta tiden av min morgon på toa..
Iom att jag måste skaffa "första-dagen-intyg" så ringde jag Haluxa och bad om ett. Hon frågar när jag kan komma in...!? Helst inte alls kanske..? Har ingen toalet i bilen, du vet. Så nu ska sköterskan ringa upp. Efter lunch. När nu hon har lunch. Jag hatar verkligen att sitta och vänta såhär. Och inte veta om jag måste dit för att hon ska kunna skriva ett. Får ju hoppas på att hon är mänsklig och bara postar eller något. Annars får jag väl gå ner till Vårdcentralen här och be om en vuxenblöja eller något..
Lustigt hur en del människor tänker ibland..

Det här är nog det ofräshaste inlägget någon någon gång skrivit. Men nu vet ni det senaste. : )


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, skitroligt inlägg! Har faktiskt tillägnat ett inlägg till detta inlägg! :)

2009-05-26 @ 23:12:07
URL: http://sandracrx.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ush vad tidigt jag är uppe! (Du med iofs!)

Jag kunde inte låta bli! Hoppas du får några extra läsare på köpet... (?) :)

Det va ju skitkul!

2009-05-27 @ 06:48:05
URL: http://sandracrx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0