Klippning och tur

Äntligen ser jag ut som folk i håret igen! Nu är det page och inget annat..! Jag visste sen innan att håret var klippt väldigt snett, men när frisören berättade att det var ungefär 3 cm mer på ena sidan höll jag på att smälla av! 3 cm?! Jag hade klippt det rakare själv för fan!
Men nu är jag nöjd iaf! Skönt att slippa känna att man måste ha håret uppsatt.

Förra helgen så hoppades jag på att det skulle vara någon brännboll när Jimmy skulle iväg och så. Bara så jag hade något skoj att göra jag med. Men nej, det blev inget. Frigge skulle jobba. Jag sa till Jimmy att jag kunde ge mig fasen på att det skulle bli brännboll helgen efter ist bara för att jag jobbar. Och se - det blev det. Så idag på min enda lediga dag på 12 dagar ringde jag jobbet för att försöka få ledigt även på söndag. Enligt den jag pratade med ska det inte vara några större problem, så jag ska åka upp dit en snabbis sen för att skriva papper och söka om ledigt. Vi måste ju göra det genom Borås, som har hand om det projektet vi sitter på. Lite rörigt, men så får det väl vara då.
Skulle vara väldigt skönt att jobba på lördagen och sen åka ut direkt till Skriket och bara vara. Grilla och mysa.

Mors dag på söndag också. Det blir ju splended isf! Då tvingar jag nog med mig Jimmy till mamma och hälsar på med en blomma eller så. Känns tråkigt att inte få träffa henne på själva dagen annars.

Nahe, åka och ansöka om ledig då kanske..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0