Lördag

Var hos Raggarn i lördags för att fira honom. Hade knappt sovit något på flera nätter, så jag gick runt hela dagen och frågade mig själv hur jag skulle klara av kvällen. Men det gick rätt bra ändå måste jag säga.
Massa trevligt sällskap och det hjälpte ju naturligtvis till. Jimmy var dock inte med, vilket var till alla förlust. Hade varit mysigt att ha honom där.



       

Anledning till att den första bilen ens är uppladdad här beror på att Johan ansåg att det är bloggmaterial. Mer än så har jag inte att säga om den..
Om Johan blev full? Ja. Mot slutet när jag filmade skrek han mot karmeran "Skärpning nu för helvete! Nu.... nu är det skärpning.. för nu.. nu är det KAMERA!" Men hey, man kan ju klandra honom för att vilja ge mig bra material. Han kände sig även som en druid. Varför har inget fått veta..

Jag var kvar till elvahugget. Så rolig är jag nu för tiden. Jag har ingen ork längre. Ont över allt hela tiden och sover som skit. Men jag var där. Det är huvudsaken : )

Kommentarer
Postat av: johan

Så klockrent, hehe

2009-05-26 @ 12:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0