Nära döden

Jävla idiotjävel! Jag är så förbannad att jag inte finner ord!

På väg hem från jobbet. Åker på mot Åby. Av någon anledning så har en bil och en motocykel valt att stanna i högerfil på 55an. Ingen triangel eller något annat som varnar. Jag kollar död vinkeln för att byta fil. Vad tror ni händer? Jo, idioten i bilen tycker att detta är ett ypperligt läge att köra ut i vänsterfil. Precis när jag vänder tillbaka huvudet ser jag honom. Panikbroms. Kom ner i 40km innan allt var okey, då var jag precis i häcken på honom och en Saab i min.
Varför i helvete valde han att köra ut just när jag kommer i 90 km/h och ska om honom iom att han står still?? Det kunde ha smällt så in i helvete. Ingen Lindha eller idiotjävel kvar. Och killen bakom.. aj aj aj.

Jag körde om honom och skrek och viftade med de armar jag hade tillgängliga. Killen bakom gjorde detsamma. Idioten tittade på mig som om att inget hänt. Han såg ut som en frågetecken, alternativt som om att jag överdrev. Han låg lååångt bakom mig hela vägen till Åby och jag tänkte att jag skulle följa efter honom om han svängde av. Tyvärr hann han försvinna när jag väl vänt. Men om jag fick tag på honom hade han fått en utskällning som inte var av dess like kan jag lova. Ska fan leta upp bilen och slänga ägg på den.

Fan vad jag hatar människor som vunnit körkortet på lotto. Det finns på tok för många av er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0