Natalie Dylan

Jag är sjukt sen när det gäller det här.. men nu är jag så arg att jag måste dela med mig till någon iaf.
Det är Natalie Dylan jag är arg på. Hon har fått den briljanta idéen att sälja sin oskuld för att få ihop pengar till att slutföra henne studier. Efter att hennes far spenderat de pengar hon skulle studera för, ser hon av någon anledning ingen annan utväg. (Annars brukar det ju alltid gå bra att stämma hejvilt i USA?) Tydligen så skulle hon blivit inspirerad av sin äldre syster som finansierade sina studier som prostituerad.

Det jag stör mig mest på är inte att hon är en prostituerad utan att förstå det själv. Nej, det är att hon rättfärdigar det här med att det är feminism. Heeeeeeell no!
"..if virginity is considered that valuable, what's to stop me from benefiting from that?" Hon tror också att hon får makt över männen genom att sälja oskulden. Hur i helvete.......
Jag är för arg för att kunna skriva något vettigt. Det är äcklig, upprörande, inte alls så "empowering" som fröken tror att det är. Jag är helt övertygad om att hon kommer backa. Känns bara jävligt dumt att försätta sig i en sån situation som hon gör.

Mediakåt? Med all sannolikhet..

Kommentarer
Postat av: josefin

kåt som kåt ;D haha!

2009-05-04 @ 20:22:54
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: jo jag håller med :/

2009-05-05 @ 17:50:23
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha vafan, vilken störd brud...

2009-05-06 @ 17:07:26
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: josie

haha, hoppas det blir en gammal knarkande gubbe som vinner!

2009-05-12 @ 19:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0