Tisdag med måndagskänsla

Fy fan vilken natt. Har inte sovit någonting. Är bra i magen nu, men någon sömn blir det inte för det.
Jimmy snarkar som en jävla... Och trängs. Och klänger. Att vakna.. och vakna. Jag är inne i en dimma just nu. Lite zoombie sådär. Ser inte fram emot att sitta och vara trevlig en hel dag nu. Ring inte idag, snälla.

Det löste sig (hehehehehe) igår. Hon skickar ut ett intyg på post. Efter lite tjat. Lite jobbigt att behöva förklara det för henne tre gånger hur illa det var. Jaja, jag fick ju min vilja igenom iaf. Men gnäll var det.

Känner att jag börjat tappa sugen totalt när det gäller jobbet. Inte p.g.a jobbet i sig, utan för att... ja, jag har ju inte haft semester på 3 år ungefär. Så kroppen börjar lite skrika efter det.
Från början hade jag semester från den 8 juni. Men tyckte inte alls att det var en bra idé. Så jag valde att ta bort den första veckan och börja semester från 15e ist. Men, såhär i efterhand känner jag att det inte heller var någon bra idé.  Så idag ska jag tigga till mig veckan innan också. Och sova i en vecka... eller nåt. Tror det är heltkört nu, men vi får se. Håll tummarna åt mig!

Nahe.. jaha. Mot jobbet då, antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0