Uppe med tuppen

Lördag igen då. Har längtat massor efter helg bara för att vara ledig. Har börjat känna att jag är väldigt trött på mitt jobb just nu. Eller ja, tiderna man jobbar iaf. Så nu är målet semester. Det är inte sådär jättelångt kvar nu. Ska bli grymt skönt.

Har redan nu börjat planera inför midsommar. Bli Skriket i år igen (nahee!?) med Jimmy, Dante och Hallman. Lite synd att de slutat med det vanliga firandet efter så många år, men det ska bli intressant att se hur Frigges plan fungerar också. Det blir nog en rejäl fyllefest om jag får gissa. Om inte annat så går det ju att gömma sig i en buske någonstans.

Är uppe rätt tidigt idag. Har sovit för mycket nu när jag jobbat kväll så jag behöver komma igång lite igen. Känner redan nu att jag är piggare än på länge!
Ska eventuellt iväg med mina föräldrar idag till Linköping. Har ju släktforskat lite så jag tänkt åka till våra gamla byggen och kika. Då kanske jag får en bättre bild om hur området ser ut också. Just nu har jag tappat bort min fars släkt. Vet inte vart de tog vägen. : )

Jimmy är iväg på bilträff. Får väl se när han kommer hem och vad det blir för aktiviteter då.. Ingen som ska ut eller så? Invite me!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Besiktningen gick bra faktiskt. Småfel mest. Ska blogga om det någon dag snart. Har bara inte orkat. :)

2009-05-24 @ 22:33:55
URL: http://sandracrx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0